Virksomheder, som investerer i oversættelser, er 5 gange mere tilbøjelige til også at opleve en stigning i indtægterne

Skal man sælge sine ydelser, f.eks. logistikydelser, til en virksomhed, som ikke taler dansk, kan det virke som den smarteste løsning blot at oversætte sine ydelser til engelsk. Det kan de fleste forstå det. Det er der også en stor sandsynlighed for, at de fleste gør. Undersøgelser viser dog, at det skaber en langt større værdi for jeres kunder, hvis den ydelse, I kan tilbyde, bliver formidlet til dem på deres lokalsprog. Virksomheder, som investerer i oversættelser er, ifølge undersøgelsen, 5 gange mere tilbøjelige til også at opleve en stigning i indtægterne. Oversættelse kan altså være med til at øge jeres indtægt.

Sprog er ikke kun kommunikationen gennem ord. Sproget er der indbygget kultur, adfærd og perspektiver, og derfor er det lige så vigtigt at være opmærksom på den kultur, man oversætter til. På den måde undgår man at støde sine nye potentielle kunder via fejlkommunikation. Med et professionelt oversætterbureau i ryggen bliver jeres ord ikke kun oversat, men også lokaliseret, dvs. tilpasset jeres målgruppe. Sådan sikrer I effektiv kommunikation mellem jeres virksomhed og potentielle nye kunder.

Er du interesseret i at tilføre din virksomhed mere værdi, så kontakt os på +45 86 60 00 70, og få en snak med en af vores erfarne projektledere!

Få et uforpligtende tilbud

Tak. Vi har modtaget din henvendelse.

Mød vores co-piloter

Kompetenceskema