Du misser potentielt 55% af din målgruppe

Ovenstående kan ske, hvis du ikke oversætter dit materiale til lokalsproget.

Undersøgelser viser nemlig, at hele 55 % af forbrugerne foretrækker at købe varer fra en virksomhed, der taler deres eget sprog. I visse lande er det endda endnu højere.

Danmarks største eksportmarked, Tyskland, ligger eksempelvis på 58 %, mens Frankrig og Tyrkiet er helt oppe på 61 %!

Derfor kan der være meget at hente ved at oversætte din hjemmeside, dine produktbeskrivelser, manualer osv. til din målgruppes lokalsprog.

Vil du eksempelvis gerne forkæle din japanske målgruppe, ja så bør du i høj grad også oversætte din hjemmeside til japansk, da det er det land i verden, hvor færrest (kun 34 %) foretrækker at købe hos en virksomhed, der taler et andet sprog end deres eget.

Fejloversættelser

Få et uforpligtende tilbud

Tak. Vi har modtaget din henvendelse.

Mød vores co-piloter

Kompetenceskema