Ens behandling af alle ansatte

Når jeres ansatte modtager information på det sprog, som de er mest komfortable med, har alle bedre mulighed for at bidrage og dele deres idéer og input. De fleste føler sig mest komfortable med at tale deres modersmål, hvor de kender de kulturelle nuancer og betydninger, og derfor vil der være bedre mulighed for dem også at give deres besyv med i debatter og brainstorms i jeres virksomhed.

En anden fordel ved at oversætte virksomhedens interne kommunikation er i forbindelse med efteruddannelse. Bruger jeres virksomhed ofte webinarer til intern kommunikation, kan en oversættelse af dem være meget givende. Det kan i højere grad tilskynde medarbejderne til at deltage og dermed øge engagementet. Det giver også alle medarbejdere de samme udviklingsmuligheder i virksomheden.

Når ansatte behandles ens, er der også større sandsynlighed for at tiltrække de rigtige kandidater til ledige stillinger. Et godt arbejdsmiljø rygtes hurtigt, og ved at sikre at al kommunikation er tilgængelig for alle, kan I tiltrække de rette kandidater, som måske holder sig tilbage fra at søge en stilling i jeres virksomhed, fordi de er usikre på deres sprogkundskaber. Ved at oversætte den interne kommunikation i virksomheden, åbnes døren for nye medarbejdere, som måske ellers ikke ville søge jobs pga. sprogforskelle.

Få et uforpligtende tilbud

Tak. Vi har modtaget din henvendelse.

Mød vores co-piloter

Kompetenceskema